22/12/2010

Pala kakkua
















Synttärikakku oli vallan ihanaa, ohje oli Limepippuri-blogista. Päällimmäisessä moussessa mansikat on korvattu mustaherukoilla, muuten seurasin ohjetta ihan tarkasti. Mulla oli myöhemmin viime viikolla vielä toisetkin synttärit ja niille tein sellaisen charlottajätskikakun, joka oli niin onnistunut etten ehtinyt edes kuvata sitä.

Mä lupasin mennä töihin koko jouluksi, olen jouluaattonakin iltavuorossa. En tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta olen utelias näkemään tämänkin joulunviettotavan. Toivottavasti ehdin kuitenkin jossain välissä Naantaliin joulupöydän ääreen.

Rauhallista joulunaikaa jokaiselle lukijalle!

3 comments:

Päivi, Lankakomero said...

Mukavaa joulunaikaa sinulle!

Villasukka said...

Myöhästyneet synttärionnittelut!! Herkullisen näköinen kakku. Niin tällä alalla tottuu kyllä siihen nopeasti, että kun muut on vapaalla niin itse on töissä. Onneksi mulla tämä joulu vapaa, mut muutoinkin se on nyt vapaa kun olen pitkällä sairaslomalla. Reuhallista joulua sulle <3

Pilvi said...

Mun ei olis edes tarvinnut mennä töihin, en oikein tiedä miksi lupasin, mutta luvattu mikä luvattu... :)